دهن دخترم برفک زده چیکار باید کنم

۳ پاسخ

درمانش نیستاتین هست، ولی نیستاتین هندی گیر بیار عالیه، پسر من دو ماه درگیرش بود ۸ تا شیشه نیستاتین براش استفاده کردم خوب میشد کمی میموند دوباره میزد ولی یک بار که رقتم بخرم از یک داروخانه دیگه هندیشو بهم داد دوبار زدم شکر خدا برطرف شد

قطره بیستاتین بگیر با گوش پاک کنی چیزی بمال به زبونش....تو گلوش نریزیا

قطره نیستاتین ۵ قطره هر ۶ ساعت بریزرو زبونش

سوال های مرتبط

مامان کوکونات🥥 مامان کوکونات🥥 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین👧🏻 مامان ماهلین👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۷ ماهگی