عزیزم تورا خدا این کارنکن بزرگ تر که شد عذاب وجدان میگیری بچه الکی بی قراری نمیکنه جادندونش دردمیکنه آب یاگشنشه حتماعلت ی داره
نه نه نه بی محلی نکن بهش بچه ها بخاطر حس وابستگی که ب مادرا دارن این مدلی میشن...دخترت سرگرمی نداره..وقتی نگاه تلویزیون میکنه سرگرکه کاریت نداره... پس باید سعی کمی براش سرگرمی مثل بازی های متنوع در طول روز باهاش انجام بدی
اخ نگو مثل چسب شده چرا اینجوری شدن اینا🤣🤣بخدا همش لای دست و پام هرجا ایستادم اینم خودش وسط پام جا میده مثل کوالا شده یلحظه ازم دور نمیشه🤣🤣
فکنم جهش رشدی یاشه دختر منم همینه قبلا بغل همه میرفت الان یه عده خواستی میره پیششون تو روز انقد نق میزنه گریه میکنه دیشب یه لحظه کنترلم از دست دادم میخواستم بزنمش جلو خودم گرفتم مغزم از دست گریه هاش در میکنه دختر من باباش باشه به من کار نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.