۴ پاسخ

ببر دکتر مگه به بچه توی این سن سرخود. دارو. میدن

بنظرم آزیترومایسین ۱۰۰ من. بهش دادم و شربت آیورا گیاهی هستش واسه سرفه

نوزاد باید حتما زیر نظر دکتر بهش دارو تجویز بشه
و من پسرم سرما خورده بود دکتر براش پلارژین تجویز کرد هر۱۲ساعت

پلاژین

سوال های مرتبط