۱۲ پاسخ

من ۲ ماهگی بعد واکسنش با تفنگ ففط لحظه سوراخ کردنش گریه کرد بعدش آروم شد اصلا دوره نقاهتم نداشت گوشش میخورد اینور اونور گریه نمیکرد

من ۳ روزگی با سوزن اصلا گریه نکرد چون گوشتش نرم بود حالیش نشد

من ۴ ماهگی سوراح کردم با روش تفنگی خیلی زود خوب شد

من ۱۴ روزگی سوراخ کردم با روش سنتی خیلیم راضی بودم

من چندروز پیش سوراخ کردم الان دوروز پیش دوماهه شد به روش سنتی با سوزن خیلی راحت بود لحظه ای گریه کرد بنظر من با سوزن خوبه روشای دیگه رو دیدم دیرخوب میشه

سلام من هنوز دخترم 6ماهشه سوراخ نکردم گوششو

عروسک بچه گیام🥹 بو شیرینشو حس کردم منم هنوز دارمش برا من دختره با لباس صورتی

۴ماهگی سوراخ‌کردم

۳۲روزه بود روش تفنگی پیش دکتر بردمش اصلا اذیت نشدم ۱روز الکل زدم بعدپماد چشم زود‌خوب شد

من ب روش سنتی دادم عمم سوراخ کرد با سوزن💔
۴ماهش بود

بوی عروسکش تا اینجا اومد 🤤

من ۳ماهگی سوراخ کردم با روش تفنگی
۵ روزه خوب شد گوشش، اصلا اذیت نشد

سوال های مرتبط