۳ پاسخ

قطره سدیم کلرایدهر4ساعت دوپاف توهرسوراخ بینی یکم صبرکن بعدش باپوآرتمیزش کن

البته دکتر به من گفت تا ۸ بار در روزم میتونی بریزی تو بینیش اگه لازم شد

قطره رینوسالتین برای بینیه. هر ۶ ساعت ۱ قطره بریز پوار کن خس خسش خیلی بهتر میشه. سرما نخورده خس خس نوزاد برای شیر اضافه س میمونه خشک میشه

سوال های مرتبط