خوردمش ولی یه سر گیجه حالت تعوع حجیبی گرفته منو😢🥺

تصویر
۱۱ پاسخ

من فردا می‌خوام برم تهوع استفراغ هم که خداروشکر از اول حاملگی منو ول نمیکنه موندم حالا فردا چی میشه

منم الان میخوام برم

وای من مردم وزنده شدم سخت ترین بود برام یعنی اگه مامانم کنارم نبود چند بار از حال میرفتم

منم حالت تهوع گرفته بودم، سعی کن بهش فکر نکنی

من دیروز خوردم آوردمش بالا

وای منم یک ساعته خوردم حالم بده

منم همینطورم الان😭💔

منم همينجوريشدم راه نرين يا بشينين يا دراز بكشين
نبايد بالا بيارين
يكم باد كه بهتون بخوره خوب ميشين

راه نرو که حالت بد میشه دراز بکش

منم همین بودم ت ماشین خوابیدم همسرم دور خیابون رف باد ک مخورد بهم حالم بهتر میشد

راه نرو
بشین فقط یجا خودتو سرگرم کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی