۲ پاسخ

منم دوروزه اینطوری شدم از وقتی واکسن آنفلوآنزا زدم

منم جدیدا حالت تهوع دارم.قبلا نداشتم.یه هفته اس دارم.ازدکترم پرسیدم گفت عیب نداره.ولی شک دارم.اخه حالت تهوع مال اولایه بارداریه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری