ایلیا هم عاشق بایکیت گاهاابهش میدم
اره گاهی وقتا مثلا هفته ای یبار اسمارتیز یا ی شکلاتی چیزی میدم ولی هروز ن
اصلا نمیدم
دکتر برا پسرم منع کرده نده بهتره
اصلا دوس نداره
نه شکلات نه کیک
پسررمن عاشق بایکیته ازین کوچیکاش خریدم یوقتا بهش میدم یه روز درمیون نقریبا
هر چقد خوراکی ندی بهتره
کاکائویی نباشه که دیگه چقدر بهتر تر
هفته ای یه بار کم چیزی نمیشه ولی ضرره کلا من ماهی ۱ بار میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.