۷ پاسخ

من اقدام اول جلو افتاد الانم فعلا تاخیرم و تستم مثبته امیدوارم نشم تا هفته بعد برم آزمایش بتا 🥺

اوایلش آره

بخاطر قرصایی که میخورم عقب جلو میشه ولی خب از تاریخ پریود قبلی نمیگذره

اره عزیزم برای منم عقب می افتاد

برامنم عقب افتاده دوسال خیلی عقب افتاده ک اقدام داشتم

اره من ماه قبل ۱۰ روز عقب انداختم بعد شدم
این ماهم الان ۹ روز عقب انداختم هنوز نشدم
بغل شکمم دردمیکنه زیرشم همینطور
۲ روز تاخیر بودم بیبی زدم منفی شد
هنوزم نشدم نمیدونم چرا

ماله من یه بار عقب افتاده دوبار جلو

سوال های مرتبط