من اقدام اول جلو افتاد الانم فعلا تاخیرم و تستم مثبته امیدوارم نشم تا هفته بعد برم آزمایش بتا 🥺
اوایلش آره
بخاطر قرصایی که میخورم عقب جلو میشه ولی خب از تاریخ پریود قبلی نمیگذره
اره عزیزم برای منم عقب می افتاد
برامنم عقب افتاده دوسال خیلی عقب افتاده ک اقدام داشتم
اره من ماه قبل ۱۰ روز عقب انداختم بعد شدم
این ماهم الان ۹ روز عقب انداختم هنوز نشدم
بغل شکمم دردمیکنه زیرشم همینطور
۲ روز تاخیر بودم بیبی زدم منفی شد
هنوزم نشدم نمیدونم چرا
ماله من یه بار عقب افتاده دوبار جلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.