دختر منم اذیت نشد زیاد فقط همون موقع گریه کرد بعد یادش رفت یا وقتی بغلش میکردم فشار میومد جا واکسن نق میزد
هیچی نفهمید فقط موقع زدن واکسن گریه کرد. استا هم ندادم. تب هم نداشت
بچه من چون ششو بکسالگیشو یکی زدن واقعا خیلی اذیت شد
دختر من که اصلا اذیت نشد
دوتا واکسنه یکی رو دست یکی رو پا
دستشو که متوجه نشد ولی برا پاش یکم گریه کرد و سریع یادش رفت
استامینوفن هم ندادم گفتن نده اگه تب کرد بده
تب هم نکرد خدارو شکر
درد هم نداشت بعدش
هیچ علائمی نداشت انگار نه انگار واکسن زده بود
ما که نابود شدیم خیلی بد بود
اصلا اذیت نشد دخترم
علائمی نداشت و من استامینوفنم ندادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.