خانما کلاس زایمان رفتید؟ راضی بودید؟ ارزش داره بریم ؟

۵ پاسخ

واسه کلاسا هزینه میگیرین یا رایگانه؟

برای بارداری اول‌خیلی به درد میخوره چون آدم تجربه نداره و چیزی نمیدونه
ولی خب‌یه کلاس خوب ثبت نام کنید که اطلاعات به روز بهتون بدن

من بارداری اولم واسه سرگرمی رفتم وگرنه ندیدم بدرد بخوره

اره زایمان قبلیم رفتم خیلی خوب بود واقعا
برای زایمان این یکی هم حتما میرم

من میخوام برم ولی میرم حتماً اگر بخوام طبیعی بیارم لازمم میشه

سوال های مرتبط