واسه کلاسا هزینه میگیرین یا رایگانه؟
برای بارداری اولخیلی به درد میخوره چون آدم تجربه نداره و چیزی نمیدونه
ولی خبیه کلاس خوب ثبت نام کنید که اطلاعات به روز بهتون بدن
من بارداری اولم واسه سرگرمی رفتم وگرنه ندیدم بدرد بخوره
اره زایمان قبلیم رفتم خیلی خوب بود واقعا
برای زایمان این یکی هم حتما میرم
من میخوام برم ولی میرم حتماً اگر بخوام طبیعی بیارم لازمم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.