۲ پاسخ

من درمانگاه پاسارگاد رفتم راضیم

درمانگاه انجام میده اما چون وارد نیستن بالا پاینی داره دیگ

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی