کسی شیر افزا استفاده کرده نتیجه گرفته؟

۵ پاسخ

واسه شیرت آبگوشت بخور با ریحون
ریحون خالی خالی بخور واسه من عالی بود انگور دمنوش رازیانه اگ بچت دختره آبگوشت گوشت تو شیشه سیب اینا همشون خوب واسه شیر

من هم پودر خوردم هم دو ورق قرص شیرم عالی شد

من ی بار خوردم چون هنوز پسرم زیاد شیر نمی‌خورد همش شیرم زیاد شده بود می‌ریخت

من قطره گرفتم چیزی از زیادشدنش نفهمیدم

من قرص لاکتاول میخورم عالیه

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی