۶ پاسخ

عزیزم خیلی چیزا هست
مثلا من برای ناهار امروز دخترم، گوشت گوسفندی که پختم بدون نمک و روغن با آب گوشت تو مخلوط کن پوره کردم بعد توی قالب یخ فریز کردم تو هر وعده یکی از اون قالب ها رو در میارم خیلی دوست داره
مثلا امروز، کمی کدو سبز و دال عدس می‌ذارم قشنگ بپزه بعد له میکنم در آخر هم گوشتی که گذاشتم یخش باز شده رو اضافه میکنم در در آخر یا کره یا روغن کنجد یا زیتون میریزم، خیلی مقوی هست

من سوپ میدم ناهار سوپ مرغ داره شام گوشت‌ دروردم براش بپزم ببینم چکارش کنم

واسه شیش ماهگی فقط انواع سوپ میشه به بچه داد‌که‌کامل میکس شده باشه

ببین خیلیییی چیزا میتونی درست کنی خیلی

یه پیشنهاد دیگه میتونی یک قاشق چایخوری کینوا، کدو حلوایی و کلم بروکلی بذار با آب گوشت یا مرغ بپزه در آخر مرغ پوره شده رو اضافه کن له کن با کره بده بخوره اینم خیلی مقویه
سعی کن اصلا سرلاک داروخونه ای یا بیسکوییت ندی به دخترت همش سمه
یه جاش میتونی از یه منبع معتبر سویق سفارش بدی که هم حریره بادام دارن، هم گندم و خرما، حریره کدو حلوایی و نارگیل و...
خیلی خیلی خوبن من برای دخترم گرفتم برای صبحانه عالیه یا وقتی میری مسافرت خیلی کارت رو راحت میکنه

امروز پسرم عکس پلو با ماهی داره و انگشتی هم کوکو ماهی

سوال های مرتبط

مامان آرشا🫀🫀 مامان آرشا🫀🫀 ۱ سالگی
مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی