ویار این روزای من🥹🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

اخ اخ😋ماه ۳بارداری ۳۰تا خوردم از اینا🤣

یادش بخیر ویار منم بود
وقتایی که عطش داشتم فقط دوغ ابعلی حالمو جا می اورد

ویار منم هست🤤

منم همين بودم 😂😂لامصب ترشيش خيلي خوبعه

منم انواااع دوغ عاشقشمم

وای خیلی خوشمزه هست خدایی

وای منم ویارم دوغ آبعلی و لیموناد شیشه ای بود🥹🥹

وای دقیقا منم از ۱۵ هفته تا تقریبا همین الان عاشقشم اون اوایل ک این بطری بزرگاشو میخریدم تا همسرم میرفت میشستم میخوردم اخه چون فشارم پایینه چندبار غش کردم نمیزاشت زیاد بخورم میترسید 🤣

منم دقیقا همینو میخورم😄

وای عشقه منه🥹😂 قبل بارداریم ازش متنفر بودم ولی الان خیلی دوس دارم

نوش جونت عشقم😁🤌

وای من لیموناد شیشه ای دوس دارم😍🤤

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری