اخ اخ😋ماه ۳بارداری ۳۰تا خوردم از اینا🤣
یادش بخیر ویار منم بود
وقتایی که عطش داشتم فقط دوغ ابعلی حالمو جا می اورد
ویار منم هست🤤
منم همين بودم 😂😂لامصب ترشيش خيلي خوبعه
منم انواااع دوغ عاشقشمم
وای خیلی خوشمزه هست خدایی
وای منم ویارم دوغ آبعلی و لیموناد شیشه ای بود🥹🥹
وای دقیقا منم از ۱۵ هفته تا تقریبا همین الان عاشقشم اون اوایل ک این بطری بزرگاشو میخریدم تا همسرم میرفت میشستم میخوردم اخه چون فشارم پایینه چندبار غش کردم نمیزاشت زیاد بخورم میترسید 🤣
منم دقیقا همینو میخورم😄
وای عشقه منه🥹😂 قبل بارداریم ازش متنفر بودم ولی الان خیلی دوس دارم
نوش جونت عشقم😁🤌
وای من لیموناد شیشه ای دوس دارم😍🤤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.