خانوما کسی میتونه تفسیر کنه ازمایشم رو؟ دیابت ندارم؟

تصویر
۲ پاسخ

قندت بالا هست عزیزم
دکترت حتماً بهت داروی لازم رو میده
ولی خودتم رعایت کن
میوه ی مدل ی دونه روزانه بخور، برنج اگر میتونی کمتر بخور، نون سفید و ماکارانی و سیب زمینی نخور
کنار غذاهات کدو سبز بذاری خیلی خوبه
خرما و نبات و شکلات اینا نخور
و کلا رعایت کن
چون ب رشد و وزن بچه اثر میذاره
تا انشاالله کمی بری بالاتر دکتر تکرار آزمایش میده انشالله ک خوب یا کنترل شده باشه

قندت بالاهست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی