قندت بالا هست عزیزم
دکترت حتماً بهت داروی لازم رو میده
ولی خودتم رعایت کن
میوه ی مدل ی دونه روزانه بخور، برنج اگر میتونی کمتر بخور، نون سفید و ماکارانی و سیب زمینی نخور
کنار غذاهات کدو سبز بذاری خیلی خوبه
خرما و نبات و شکلات اینا نخور
و کلا رعایت کن
چون ب رشد و وزن بچه اثر میذاره
تا انشاالله کمی بری بالاتر دکتر تکرار آزمایش میده انشالله ک خوب یا کنترل شده باشه
قندت بالاهست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.