۴ پاسخ

برا دختر من 7 روز هم از وقتش گذشته بود ک زدن😑🤦🏻‍♀️ دیرتر باشه ایرادی نداره فقط زودتر از وقتش نباشه

تاریخی که بدنیا اومده

من پسفرداش زدم

پسفردا

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی