سلام مامانا قیمت امگا ۳یوروویتال چقدره

۵ پاسخ

از دیجی نگیرید،دوست همسرم توی داروخونست میگه دارو و شربت بچه رو اصلا از دیجی نخرید چون تاریخ گذشته ها رو توی کارتن جدید میزارن چون نمیتونن تو داروخونه بفروسن، رد میکنن توی دیجی کالا چون بازرس نداره برای همون تخفیفای توپ میزارن وگرنه دلیلی نداره زیر قیمت کارخونش حتی بدن. خیلی مراقب باشین

از دیجی کالا گرفتم ۱ تومن

۲۷۰۰ خریدم ، دکتر گفت دی جی کالا ۱ تومنه
تموم نظرات دی جی کالا رو خوندم بعضی ها گفته بودن قبلا از داروخونه تهیه کرذه بودن و دومی رو از دی جی کالا خریدن طعم و بوش فرق داشته، برای همین ریسک نکردم و از داروخونه خزیدم،

ازدیجی کالا بگیر 1140هستش

دو میلیون و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی