از دیجی نگیرید،دوست همسرم توی داروخونست میگه دارو و شربت بچه رو اصلا از دیجی نخرید چون تاریخ گذشته ها رو توی کارتن جدید میزارن چون نمیتونن تو داروخونه بفروسن، رد میکنن توی دیجی کالا چون بازرس نداره برای همون تخفیفای توپ میزارن وگرنه دلیلی نداره زیر قیمت کارخونش حتی بدن. خیلی مراقب باشین
از دیجی کالا گرفتم ۱ تومن
۲۷۰۰ خریدم ، دکتر گفت دی جی کالا ۱ تومنه
تموم نظرات دی جی کالا رو خوندم بعضی ها گفته بودن قبلا از داروخونه تهیه کرذه بودن و دومی رو از دی جی کالا خریدن طعم و بوش فرق داشته، برای همین ریسک نکردم و از داروخونه خزیدم،
ازدیجی کالا بگیر 1140هستش
دو میلیون و خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.