کیا بچه هاشون ویروس گرفتند مثل دختر من🥲🥲

تصویر
۴ پاسخ

پسر منم ویروس گرفت اسهال و استفراغ شدید ۳ روز بستری شد بعدش به زور با رضایت خودمون مرخص کردیم دوباره بردیم یه دکتر دیگه الان بهتره خداروشکر..بهش پودر کیدی لاکت داد داخل ماست بدم شربت نئوزینک داد موز و سیبم میدم یدونه ام شربت اندانسترون داد واسه تهوع و جلوگیری از استفراغ

پسر منم ویروس گرفته؛ یه هفتس؛ اصلا خوب هم نمیشه؛ بچم آب شده

دختر منم ویروس گرفته بیشتر فقط سرفه اس

دختر منم گرفت. احساس میکنم آب شد یهو بچم. بهش او ار اس کودک بده. هم اسهالشو درست میکنه هم بدنشو مرطوب نگه میداره. کیدی لاکتم بریز تو ماست بده بخوره. دختر من ماستم با زور میخورد. فقط یکم شیر میخورد

سوال های مرتبط