۷ پاسخ

من شبا آروغ نمیگرم چون هم خواب خودش بهم میرزه هم خودم ریده میشه به خوابم😑😂😂

من شبها آروغ نمیگیرم چون بیدار میشه فقط شیر که خورد بعدش همونطوری خوابیده تو بغلم ولی حالت شیب دار سر به بالا یه ربع نگه میدارمش بعد میزارمش تو گهوارش البته گهوارش شیب دار آنتی رفلاکس این خیلی کمک میکنه به نوزاد که شیر برنگرده اذیت نشه

من کلا خوابیده شیر میدم آروغم نمیگرم اون موقعه

من موقعی که خواب باشم نصفه شب بیدار بشه خوابیده شیر میدم بهش

نگاه نشسته بهتر بخاطره معده بچه رفلاکس نمیگیره یا الان داره بیشتر نمیشه حتما موقعه شیر دادن سرش 30درجه باشه ک رفلاکسش بیشتر نشه، با نگیره

من تا الان همیشه نشسته شیر میدم اروغش هم یک ربع میگیرم🤦🏻‍♀️😫

نشسته شیر میدم کلا تا حالا خوابیده بهش شیر ندادم تا یکم بزرگتر شه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی