۳ پاسخ

الان یه چندروزه فقط هروقت میبینم به خودش میپیچه بادگلو میگیرم

من شنیدم تا وقتی بچه بتونه بشینه و به غذا بیفته باید آروغ گرفت
من از وقتی برای رعلاکسش دارد میدم بهتر شده دیگه نگه نمیدارم

فعلا که این روند ادامه داره برای من

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی