بعداز هربار شیر چن بار باید آروغ بزنن؟؟🤕

۳ پاسخ

بعصی وقت ها چهار پنج بار بعضی وقت ها دوبار
یه بار یا هیچی
هرموقع گذاشتیش زمین چشش باز کرد یا ونگ زد بدون آروغ یا بالا میخواد بیاره

يبار كافيه ولى اگه نزدم ايرادى نداره همونجورى رو شونت ده دقيقه يه ربع نگه دار بذار شير بر نگرده

ی بار

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی