حتما ببر دکتر من یکماه درگیر بودم تا بردم دکتر طریقه و دوز مصرف را گفت بچه نجات پیدا کرد ،سر خود نیستاتین جواب نمیده
نیستاتین خیلی خوبه ان شاءالله که زود خوب شه حق داره طفلی من کرونا گرفتم همون زمان دهنم اینجوری شد یادم نمیره انقدر بد بود مدام دهنم باز و لَه لَه میزدم هیچی هم نمیخوردم ... نیستاتین موثربود
نیستاتین عالیهه من دوباز زدم برا پسرم کلا خوب شد
تب داست چن روز پیش تبش روی 39 میرفت حالا تبش رفت این اومده شربت گرفتم از داروخونه خوب نشده هنوز
گلاب بزن روزی دو سی سی
نستاتین بگیر عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.