۳ پاسخ

من انقد به خودش پیچو تاب میده که نگو قطره پدی لاکت میدم خوبه اما زیاد اثر نداره

دختر منم اینجوریه میگن نفخ دارن

بچه منم همینه، گاهی صدا میده.مثل این میمونه گشنش باشه معدش خالی باشه صدا میده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی