۲ پاسخ

اولاش ک یبوستم خیلی زیاد بود صبح ها۴قاشق بعدش دو لیوان آب .ولی الان ک بهترم با یکی دو قاشقم اوکی ام

با هر وعده غذایی ۳ تا قاشق با آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری