۱۰ پاسخ

ولی واقعاً حق دارید چون خیلی ها شب ها اذیت میشن بیدار بمونن یا بیدار بشن شیر بدن و تعویض کنن

من یه شب زنده دار و منتظر اومدن بچه هستم که با هم بیدار بمونیم🤣🤣🤣🤣

پسرم ی دوهفته ای هست ک شباخیلی خوب میخوابه ۱۲میخوابه تا۷ فقط شب ی بارخودم بیدارش میکنم شیرمیخوره میخوابه ۷هم ک بیدارمیشه شیرمیخوره میخوابه تا۹و۱۰

دختر من بدتر شده خوابش قبلاً دو ساعت می‌خوابید الان هر ده دقیقه بیدار میشه

من ک دخترم فردا سه ماهش تمام میشه سه و نیم میخوابه

نترسونمت برا من تا یکسال و خوردگی طول کشید🙁

دختر من ۳ ماهگی یکم روال شد

وای

سه ماهگی طاقت بیار

منم خابم خاستم همدردی کنم.

سوال های مرتبط

مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی
مامان فرشته ها🩷🩷❤️ مامان فرشته ها🩷🩷❤️ ۴ ماهگی