برا همه یکسان نیس برا من دو هفته ای هست
من خیلی کم حس میکنم
جفت من خلفی هست
امروز برای اولین بار چند تا نبض مثل حباب ترکیدن زیر و نزدیک ناف حس کردم
من هفته ی ۲۲ حسش کردم اونم شبیه نبض بود.
جفتت چیه قدامی یا خلفی تو سونو مینویسه قدامی دیر میفهمی مثل هفته 21 با 22 خلفی زود مال من خلفیه از هفته 18 فهمیدم
منم هنوز حسش نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.