دو.
من قبلا دکتر رفته بودم گف ففول بگیر بخور
فرفروت اهنش بیشتره
از خارجیا بگیری بهتره
اینام جفتش خوبن باید ببینی سازگار هستن یا نه
هردو برای کم خونیه و خوبه
ولی ببین کدوم بهت بهتر جواب میده
من هیچ کدوم باهام سازگار نبود یجور جدید خارجی گرفتم
فروفورت عالیه غزسزم🌺🌺🌺🌺🌺
من فروفورت میخورمممم
رئول و فلیپ ۳۰ خوبه
اولی خیلی خوبه
دومی رو نمیدونم، نشنیدم
جفتش ایرانیه
معمولین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.