از این دو تا کدوم خوبه و برا کم خونی هست؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دو.

تصویر

من قبلا دکتر رفته بودم گف ففول بگیر بخور

فرفروت اهنش بیشتره

از خارجیا بگیری بهتره
اینام جفتش خوبن باید ببینی سازگار هستن یا نه

هردو برای کم خونیه و خوبه
ولی ببین کدوم بهت بهتر جواب میده
من هیچ کدوم باهام سازگار نبود یجور جدید خارجی گرفتم

فروفورت عالیه غزسزم🌺🌺🌺🌺🌺

من فروفورت میخورمممم

رئول و فلیپ ۳۰ خوبه

اولی خیلی خوبه
دومی رو نمیدونم، نشنیدم

جفتش ایرانیه
معمولین

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌وششم بارداری