لبای خودت قشنگ بوده ه لازم به ژل نبوده
من خیلی دوست دارم بزنم ولی از دردش میترسم
چند باز سوزن کرد داخل لب؟
درد نداشت؟
خیلی قشنگ شوده
چه کاریه با خودتون میکنید هرچی میرسید وارد بدن میکنید.... والا خودت خیلی خوبی
خیلی طبیعی و قشنگه
مبارک پیش کی زدی
خیلی قیشنگه مبارکه
خیلی قشنگ شده مبارکت باشه😍😍😍
لبای خودت خیلی طبیعی ترو قشنگتره
کاش فقط لب بالا میزدی مبارکت باشه
به نظرم فقط لب بالا احتیاج داشت لبای خودتم قشنگه
عزیزم چقد شد هزینه ش؟ چن سی سی زدی؟
عاااالی
جون.
خیلی قشنگ شده مبارکه
مبارکت باشه احساس سنگینی نمیکنه رولبت منم خیلی دوست دارم بزنم چون افسردگی دارم رولبم حس کنم دیونه میشم
چ برندی زدی راضی یودی؟
خیلی خوشکل شده مبارک باشه
عزیزم هزنیه اش چقدر شد چ مارکی زدی
خوب شده چونه هم میزدی قشنگتر میشد
عزیزم چند روزه زدی؟
چند سی سی زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.