بله من ميذارم ما هممون با روروئك بزرگ شديم چمونه الان والا واكر اصلا ايمن نيست امكان اين هست هر لحظه بچه با صورت بياد زمين
اره من میزارم
من از ۷ ماه و نیم گذاشتم ۶ ماهه زوده هنوز
منم نخریدم
منتظرم ۶ ماه بشه بذارم بخدا ا م میمونه بس ک میگن بغل کن منو
اره من گذاشتم
من نخریدم🤷🏻♀️
عین دختر من لم داد به جلو😂😂
میتونه راه بره؟؟؟دخترم من تازه ی کم جفت پا خودشو اینور اونور میکنه
آره میزارم ۶ ماهش تموم نشه هنوز ولی کم میزارم در حد ی بازی کوچولو
ماشالا قدش چنده
نه
برای لگن و ستون فقراتشون خوب نیست
نه نخریدم منسوخ شده وپزشک توصیه نکردن
چطوری تنظیم میکنید ارتفاع روروئکو؟؟؟
ای خدا اینو بده واسه من😍
خیر منسوخه و پزشک تایید نمیکنه. نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.