خانمایی که استراحت مطلق هستید چیکار میکنید حوصلتون سر نره ؟؟

۱۱ پاسخ

میخوابم

منی که استراحت مطلق نیستمم همش خونم
فقط با گوشی ام کاری نمیکنم

فیلم ، سریال ، کمی زبان میخونم
گوشی

گوشی‌ کتاب فیلم تلویزیون

گهواره جان😂

فقط گوشی فیلم بازی
بچه هام میشینن کنارم بازی می‌کنیم مثلا کلاغ پر😂 این جور چیزا

گوشی کلاس مجازی البته نسبی بودم من

فقط گوشی هیچی😐

والا من که همش سرپا مشغول با بچه کوچیک نمیشه اصلا استراحت مطلق موند :(

فقط گوشی

شکر خدا🤣🫤هیشکار

سوال های مرتبط