سلام دخترا میگم از چند هفته دیگه لباس نی نی روشستین

۶ پاسخ

منی ک هنوز پارت دوم لباساش مونده نشستم حوصلمم نمی‌کشه 🥲
سنگین شدم

۳۲ شستم

من تو ۳۵ هفته شستم

من هنوز نشستم منتظرم تخت و کمدش سوم خرداد برسه بچینم عکس و فیلم بگیرم یادگاری بعد بشورمشون و ساک آماده کنم انشالله

۲۸ هفته وسایل رو شستم مثل پتو و کاور کریر و ساک و اینا هفته بعدش هم لباس های صفر رو شستم. دو هفته پیش هم لباس های ۱ و ۲ رو‌شستم

۳۲‌ هفته شستم ، ساکشم اماده کردم🤪

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و شاهان مامان آنیسا و شاهان ۶ ماهگی