خانما درد واژن تو هفته من طبیعیه،درد استخون هست

۴ پاسخ

اون طبیعیه منم دارم از دکتر پرسیدم

اره منم داشتم گاهی تیر میکشید ول میکرد

مقداریش طبیعیه با استراحت رفع میشه بیشتر شد دکتر باید چک کنه

ار منم داشتم گاهی تیر میکشد

سوال های مرتبط

مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری