درد استخون واژن طبیعیه؟

۴ پاسخ

من نداشتم معمولا هفته ها بالاتر شروع میشه

ا آخه من ۵هفته تشکیل شده بود ایشالله واسه توهم تشکیل میشه خیلی شنیدم دیرتر تشکیل میشه

اگر تا قبل بارداری هیچ دردی نداشتی تو بارداری همه دردارو تجربه می‌کنی 🤣😂🤣

من واژنم تیر میکشه هرزگاهی 😓

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری