۳ پاسخ

منم مثل شما بودم چیز مهمی نیست

منم گاهی دارم درازمیکشم چندساغت خوب میشم

اگه قابل تحمل نیست ومکرر هست ابحی برو پیش دکتر واگرفقط تیر میکشه گهگاهی وقابل تحمله عادیه میگن رحم داره جابازمیکنه واکنش نشون میده

سوال های مرتبط

مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری