مامانا حریره بادوم درختیو چطوری درس میکنین ؟

۱ پاسخ

یه قاشق چای خوری ارد برنجو بریز تو اب حل کن بزار جوش خورد زیرش کم کن چنتا بادم که خیس کردی پوست بکن با الک رندش کن به رنده من کردم خیلی له نشد با لک بهتر بود بعد اون بریز داخل ارد برنج اب یه نگ چاقو کره هم بندازه خواستی یکم شکر یا نباتم میتونی بندازی ننداختیم ننداختی بزار قوام اومد بزار سر د شه بعد یکم شیر خودت یا شیر خشک بریر که رقیق شه

سوال های مرتبط

مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی
مامان پارساجانم💙 مامان پارساجانم💙 ۱۴ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی