مامانا حریر بادوم رو چطوری درس میکنین برا نینیاتون؟

۲ پاسخ

بادوم رو خیس یده پوستش جدا بشه
بعد حتما بپزش
بعدش پودر کن و با اب قاطی کن مثل فرنی غلظت بیاد کمی نباتم میتونی بریزی
اگر سرم اگ خیلی غلیظ بود میتونی شیر خودتو توش بریزی بدی نی نی بخوره

من شیر و پودر بادوم و آرد برنج و مخلوط میکنم میزارم رو حرارت
بعد هم میزنم غلیظ که شد خاموش میکنم. زیرشو

سوال های مرتبط

مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی