۲ پاسخ

بستگی داره خونه باشم یا بیرون
بیرون باشم با ابجوش
خونه باشم ابجوش و اب مرغ
کره رو نمیتونم بدم چون الرژی داره
ولی میتونی با پای مرغ یا شیرخشک و کره قاطی کنی

خواهشمندم اگر میتونید حتی شده یک جز ازم بردارید در حق هم ظلم نباشیم برای هزینه های دخترم پوشک و. شیر خشکش من ممنونتون میشم 🙂

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی