سلام مامانا شما فرنی رو چطوری درس میکنین؟

۱ پاسخ

یک لیوان شیر میزارم بجوشه بعد کنار میزارم سرد بشه به اندازه یک قاشق ارد برنج میریزم و خیلی کم شکر هم‌میزنم‌میزارم رو حرارت مداوم هم بزن تا غلیظ بشه اگر خواستی بادوم پودر شده هم اضافه کنی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۰ ماهگی
مامان آنی جونم مامان آنی جونم ۱۱ ماهگی
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان نینی 🩷🩵 مامان نینی 🩷🩵 ۱ سالگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی
مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی