برنج وبزار چندساعت خیس بخوره بعد بشور بزار ی جا دوروز بمونه خشک بشه.. سه بار آسیاب کن از الگ رد کن.. بعد ی قاشق آرد برنج وآب جوش سرد شده یکم کره بریز هم بزن بزار روشعله گاز تندتندهم بزن تا یکم غلیظ بشه بزار خنک بشه بعد شیر بریز توش.... اگه شیرخشک میدی ب بچت بعدخنک شدن شیرخشک درست کن توشیشه بریز توفرنی... اگه شیر خودت ومیدی وقتی داره میجوشه شیرپاستوریزه بریز توش
نصف قاشق آرد برنج با ی استکان آب حل کن بزار رو حرارت تا قوام بیاد و ی کم سفت شه بعد اگ خواستی ی کوچولو هم کره اضاف کن بده نوش جان کنه در وعده های بعدی می تونی بادام و پسته آسیاب شده هم اضافه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.