سلام مامانا سرلاک گرفتم میش بگین چجوری درس میکنن

تصویر
۴ پاسخ

یه دوتا قاشق ازش بردار کم کم اب اضافه کن تا غلظتش برای بچه ات مناسب بشه حالا هرجور که میخوره. اب جوشیده بذار یکم از حرارت بیوفتت یعنی یکمی گرم باشه فقط

چند گرفتی سرلاک روعزیزم رو بیشتر شون نوشته چند قاشق آب چند قاشق پودر سرلاک

سلام سرلاک عموما با ابجوشیده سرد شده درست مبسه ب نسبتی ک نوشتن

روش نوشته دیگ

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی