عزیزم هرچقدر بیشتر بهش بگید زودتر میگه
دختر من ده ده و و بابا میگفت ، انقدر بهشگفتم ماما ماما که دیروز تاحالا میگه ماما🥰
دخترمن ی هفتس میگ
زوده هنوز مگه مسابقه اس
زوده .پسر من تازه یکی دو هفته هست از خودش صداهایی مثل دددددد اااااااا درمیاره
بچه هروقت دوستداشته باشه میگه .قرار نی بچه یک نفر بگه بچه شمام بگه .خودش میگه هی جلو تکرار کنید .
بچه اول من تو ۷ماه یکبار گفت بابا. اصلا مامان زیر یکسال نگفت .
بچه من فقط میگه ماما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.