فشار من استرسی بود اصلا نگران نباش استرس برات خوب نیست تاثیر میزاره رو فشارت..ریلکس باش.فشار خطرناک نیست چون کنترل میشه شوری نخور از استرسم دور باش .من تجربه دو تا زایمان با فشار بالا داشتم تا۳۶هفته خودتو بگیر بعدش هر وقت بچه ات دنیا بیاد خطری نداره برات.
نه عزیزم کامل بودن .تو هم نگران نباش فشار کنترل میشه خطری نداره برات
۳۳ هفته و ۱ روز ۱۹۰۰ بود البته دکتر گفت کمه
من ۳۳ هفته و چهار روز ۲و ۱۵۰ بود
۳۳ هفته ۳ روز ۲۲۰۰
من ۳۳ هفته تمام پسرم دو کیلو دنیا اومد.
برا من دوهفته گف کمه
برا من وزنشون کم بود دوتاش۳۶هقته با وزن۲۴۰۰دنیا اومدن من برا فشارم کلا رژیم بودم چیزی نمیخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.