۶ پاسخ

بدون درد دارین میرین؟؟

به سلامتی مامان جان

مگه نباید دردت بگیره بعد بری؟الان درد داری؟

انشاالله ب سلامتی نی نی تو بغل بگیری
برا منم دعا کن زایمانم طبیعی بشه از سزارین خیلییییی میترسم

عزیزم الهی که به سلامتی بری و با نینی کوچولوت برگردی خونه❤️

انشالله به سلامتی عزیزم

سوال های مرتبط