بدون درد دارین میرین؟؟
به سلامتی مامان جان
مگه نباید دردت بگیره بعد بری؟الان درد داری؟
انشاالله ب سلامتی نی نی تو بغل بگیری
برا منم دعا کن زایمانم طبیعی بشه از سزارین خیلییییی میترسم
عزیزم الهی که به سلامتی بری و با نینی کوچولوت برگردی خونه❤️
انشالله به سلامتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.