کریر واسه من که اصلاااااااا به درد نخورد فقط از بیمارستان دلنیا رو گذاشتیم توش آوردیم دیگه هیییییچی
اما گهواره عااااالی بود و خیلی استفاده شد
گهواره منک کریر زیاد استفاد نکردم درحد دوالی 3بار
گهواره.
کریر کوچیک بود عصای دستم بود گهواره تا الان که ۷ ماهشه الانم روروئک واقعاا عصای دسته
هر دو ، کارایشون متفاوته دیگ، من کریرو خیلی استفاده کردم
گهواره خیلی خوبه
قطعا گهواره کریر هم سنگینه هم زیاد کارایی نداره
گهواره خوب بود
ولی کریر فقط وقتی شوهرم بود
خودم زورم نمیرسید با یچه بلندش کنم
گهواره واسه خونس، کریر بیرون و ماشین، من هر دو تارو داشتم
من جفتشو داشتم خیلی راضی بودم مخصوصا تو ماشین که بچه با کریر هپخیلی راحته
دوتاش
من بی نهایت از کریر گرفتن راضی بودم
گهواره هم که دیگه کارایی خودشو داره
من که گهواره داشتم،عصای دستم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.