ببلاک ar بهتره یا نان ar یا بیومیل ar

۶ پاسخ

پسرم با ببلاک یبوست شدید گرفت بیومیل براش گرفتم خوب شد

بین اینا نمی‌دونم عزیزمن اپتامیل ساده به نرگس میدادم به نگین اپتامیل پرونوترامیدم

من ببلاک ای ار میدادم وزنگیریش عالی بود ولی بعد از ی مدت یبوست شد

ببلاک ای آر برا پسر من خوب بود .

ببلاک میدادم خوب بود

من دخترم شیر خشک اپتامیل میخورد ولی هم واسه اون هم واسه پسرم برا رفلاکس ببلاک آی آر میدادم راضی بودم خیلی اذیت نمیشدن

سوال های مرتبط