چندسیسی زدی؟
چقد شد؟
بری ترمیم درست میشه درکل خوشگل شده مبارکت باشه
فقط این احمقایی ک خندیدن...
سرخودتونم میومد همینجوری میخندیدین؟🫥
بعد یه ماه باید بری تمدید دوباره خوب
باید بری ترمیم
ژل لب کلا ترمیم داره باید بری ترمیم طبیعیه
برو اونطرفشم درست کنه باز بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.