۷ پاسخ

چندسیسی زدی؟
چقد شد؟

بری ترمیم درست میشه درکل خوشگل شده مبارکت باشه

فقط این احمقایی ک خندیدن...
سرخودتونم میومد همینجوری میخندیدین؟🫥

بعد یه ماه باید بری تمدید دوباره خوب

باید بری ترمیم

ژل لب کلا ترمیم داره باید بری ترمیم طبیعیه

برو اونطرفشم درست کنه باز بزنه

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی