بالاخره منم نامه بستریمو گرفتم😁
خدایا شکرت

تصویر
۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم

به سلامتی عزیزم😍

منم 14سزارین میشم

علت سزارین چی نوشتن برات؟

عزیزم چند هفته و چند روز عمل میشی؟

من ۱۲بستری میشم
۱۳ام زایمان 😍😍

من تاریخم ۱۵😍😍

بچه بریچه یا اختیاری سزارین خواستی ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی