امروز دکتر نامه بستریمو داد🥺

۷ پاسخ

دکترت زیر میزی هم گرفت؟

خوشبحالت 😫منم دوست دارم ب این لحظه برسم،انشالله به سلامتی به دنیابیاد

خوشبحالت
من نداد 😭😭

دکترت کی؟

خوش به حالت.مبارکه

بمنم داد😍تاریخ تو کیه؟

چرا عزیزم زود نیست

سوال های مرتبط