برامن ننوشت ۴۰میلیو ن دراومد کثاف...ت
انلاین چیه
دکترت کیه
برای من نوشت
آی بالا نیندین؟هاواغا یازدی بستریوی؟نچه آلدی دوحتورون؟هانچی بیمارستانا گدجاخسان؟آنلاین توتدی؟
گرفتی ؟؟ چند گرفت ازت کدوم بیمارستان
برا من تنگی لگن نوشت
خب اومدم سونو ... دکتر گف ۱۲ میلیون میگیرم ..هزینه رو آنلاین مینویسم حساب کنن🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 گفتم سری قبل گفتی ۱۰ میلیون اخه.. میگه اینجا ایرانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.